Trečiadienis, 25 birželio, 2025
  • Tinklas
  • Reklama
  • Kontaktai
ARCHYVAS
ĮKELK PRANEŠIMĄ
Mano Kelmė!
  • Naujienos
VIDEO
No Result
View All Result
  • Verslas
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Sveikata
  • Maistas
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Pramogos
  • Kriminalai
  • Įvairūs
Mano Kelmė!
No Result
View All Result

Lietuva sulaukė įvertinimo tarptautiniuose apdovanojimuose

RINA@ RINA
Ketvirtadienis, 12 lapkričio, 2020
0
Autorius: Go Vilnius
Prestižiniuose šalių, miestų ir vietovių rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ du projektai iš Lietuvos buvo pripažinti geriausiais. Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus kur bebūtų“ pripažinta geriausia komunikacijos strategija, o Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės šalies pristatymo strategija 2020-2030 m. pripažinta kaip geriausias projektas duomenų panaudojimo kategorijoje.

Jungtinėje Karalystėje vykstančiuose apdovanojimuose į finalą buvo patekę šeši „Go Vilnius“, „Keliauk Lietuvoje“ ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektai. Jie konkuravo su daugiau nei 20 šalių rinkodaros ir komunikacijos projektais – Suomijos, Danijos, Puerto Riko, Slovėnijos, Jamaikos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Kanados ir kt.

Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. “Vilnius – amazing wherever you think it is”), apdovanojimuose nurungė 14 į finalą patekusių konkurentų, kurių tarpe – tokie miestai kaip Helsinkis, Mančesteris, Filadelfija, bei tokios šalys kaip Jungtinė Karalystė ir Danija.
Kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ sukurta reklama, kvietusi su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, startavo vasario mėnesį tikslinėse Vilniaus turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ji iškart buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos – apie ją rašė kelionių portalas “Lonely Planet”, reklamos naujienų portalas “The Drum” ir kiti.

REKLAMA

„Dar vienas prestižinis Vilniaus reklamos kampanijos įvertinimas patvirtina, kad einame teisingu keliu, rinkdamiesi mažiau įprastas komunikacijos priemones, nebijodami humoro ir neprarasdami saviironijos, – sakė „Go Vilnius” direktorė Inga Romanovskienė. – Džiaugiamės, kad Vilniaus komunikacija toliau išlieka labiausiai dėmesio vertųjų kompanijoje. Tai padeda mums išlaikyti dėmesį miestui turizmo pauzės metu ir, esame tikri, padės lengviau atgaivinti turizmą pandemijai atsitraukus.“

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės projektas „Lietuvos pristatymo užsienyje strategija 2020-2030 m.“ buvo pripažinta geriausiu duomenų panaudojimo (angl. Best use of data) kategorijoje. Finaliniame etape Lietuva varžėsi su Saudo Arabija, Pietų Afrika ir Velsu. Šalies pristatymo strategija buvo įvertinta už sėkmingą suinteresuotų šalių įtraukimą bei išsamų duomenų panaudojimą.

Panašusturinys

Priminimas savarankiškai dirbantiems: įmokos „Sodrai“ turi būti apskaičiuotos pagal apmokestinamąsias pajamas

Didelio formato šamotinių skulptūrų pleneras „Saulės stulpai“ Šiauliuose

Belaukiant šiltesnių orų: kokius darbus dar turi padaryti ūkininkai?

„Pernai Lietuva tarptautiniuose „City, Nation, Place“ apdovanojimuose Lietuva buvo pastebėta ir įvertinta už visuomenės įtraukimą kuriant šalies prekės ženklą. Šiais metais į finalinį etapą skirtingose kategorijose pateko net 6 projektai iš Lietuvos. Ypatingai džiaugiamės šalies pristatymo strategijos tarptautiniu įvertinimu, tai rodo, kad esame teisingame kelyje, kartu su viešojo ir privataus sektoriaus partneriais kurdami vieningą šalies pristatymo sistemą. Įvertinimas – mūsų visų nuoseklaus bendro darbo rezultatas“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva, prisistatydama užsienyje, išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.

Šiame straipsnyje

Savaitės Klausimas

Ar sutiktumėte mokėti didesnius mokesčius krašto gynybai finansuoti?

Komentuoti

Siūlomas turinys

Išrinkti Lietuvos „Turizmo sėkmingiausieji 2024“: tarp nugalėtojų – Kaimelio dvaras, O. Gasanovas, Merkinės fabrikas

Išrinkti Lietuvos „Turizmo sėkmingiausieji 2024“: tarp nugalėtojų – Kaimelio dvaras, O. Gasanovas, Merkinės fabrikas

27 sausio, 2025
„Keliauk Lietuvoje“ vėl kviečia rinkti metų „Turizmo sėkmingiausiuosius“

„Keliauk Lietuvoje“ vėl kviečia rinkti metų „Turizmo sėkmingiausiuosius“

12 gruodžio, 2024
„Keliauk Lietuvoje“ kviečia žiemišką Lietuvą atrasti ir patirti iš naujo

„Keliauk Lietuvoje“ kviečia žiemišką Lietuvą atrasti ir patirti iš naujo

11 lapkričio, 2024
7 paskutinės minutės kelionės privalumai

7 paskutinės minutės kelionės privalumai

24 rugsėjo, 2024
Vietinio turizmo tyrimas: keliauti po Lietuvą vilioja ir nauji objektai, ir mažesnė kaina

Vietinio turizmo tyrimas: keliauti po Lietuvą vilioja ir nauji objektai, ir mažesnė kaina

5 birželio, 2024
Kai pakanka tik savo kompanijos: kodėl Madeirą taip mėgsta solo keliautojai?

Kai pakanka tik savo kompanijos: kodėl Madeirą taip mėgsta solo keliautojai?

27 kovo, 2024
Daugiau
Kitos naujienos

Ministerija atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie sportą karantino metu

Lietuva turi naują profesionalių šokėjų porą

© 2012 – 2022 manoRaseiniai.lt

  • Verslas
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Sveikata
  • Maistas
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Pramogos
  • Kriminalai
  • Įvairūs
  • Verslas
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Sveikata
  • Maistas
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Pramogos
  • Kriminalai
  • Įvairūs
  • RINA.lt
  • RINA.lt

Regioninės informacinės naujienų agentūros partneris.

efav

eLengvai tinklas.

eLengvai MEDIA GROUP

No Result
View All Result
  • Naujienos
  • Kontaktai

© 2012 - 2023 eLengvai - MEDIA GROUP // UAB MANO RASEINIAI.