Užsakymų valdymo sistema yra kompiuterinė programinė įranga, naudojama daugelyje pramonės šakų užsakymams įvesti ir apdoroti. Tobulas užsakymas yra tas, kuris įvykdytas tiksliai taip, kaip norėjo klientas – prekės turi būti pristatytos taip, kaip buvo žadėta pardavimo metu.
Pardavimų užsakymų valdymas – kas tai?
Užsakymų valdymo sistema – tai programinė įranga, automatizuojanti visą užsakymų valdymo procesą. Tai leidžia vienoje vietoje tvarkyti savo atsargas, pardavimus ir informaciją apie klientus, todėl galite lengvai pasiekti visus tokio tipo duomenis iš bet kur ir bet kuriuo metu.
Terra project sistema leidžia įmonėms valdyti visą užsakymų vykdymo procesą – nuo užsakymų surinkimo, atsargų analizės ir pristatymo matomumo iki informacijos apie paslaugų prieinamumą ir ataskaitų teikimą. Šie išsamūs užsakymų valdymo procesai apima:
- Santykių su klientais valdymas
Tvarkykite visus kliento kelionės aspektus – nuo potencialių klientų generavimo iki išlaikymo ir kryžminio pardavimo.
- Pardavimų automatizavimas
Sumažinkite savo darbo krūvį palengvindami produktų užsakymą, bendravimą su klientais ir mokėjimų apdorojimą.
- Dokumentų sekimas
Stebėkite viską, kas susiję su jūsų dokumentais, kai jie pereina įvairius gamybos etapus. Nuo kiekvieno dokumento eigos stebėjimo iki žinojimo, kas peržiūrėjo kiekvieną failą, įmonės ir gamintojai visada gaus naujausią informaciją.
- Išplėstinė ataskaita
Analizuokite veiklos rezultatus ir nustatykite tobulinimo sritis.
- Mobiliosios programos
Lengva prieiga prie duomenų iš bet kurios vietos. Mobiliųjų aplikacijų dėka įmonės gali pasitikrinti pardavimų istoriją ir peržiūrėti klientų sąrašus, užsisakyti naujų produktų, atnaujinti prekių katalogą, siųsti elektroninius laiškus, kurti sąskaitas, priimti užsakymus ir kt.
Kas yra užsakymo įvykdymas?
Užsakymo įvykdymas yra tai, kaip įmonės užbaigia pardavimus; tai yra pagrindinis verslo valdymo elementas. Įmonės gauna pajamas parduodamos produktus ir paslaugas įmonėms arba tiesiogiai vartotojams. Nesvarbu, ar esate B2B, ar B2C verslas, pardavimas nebaigtas, kol klientas negauna produktų.
Siekdamos įveikti šiuos iššūkius, įmonės gali integruoti paskirstytas sistemas ir duomenų šaltinius, kurie gali būti brangūs ir neefektyvūs, arba naudoti modernų užsakymų valdymo sprendimą
Komentuoti