Kursuose „Well-Being Strategies for Teachers: Practice Mindfulness, Relieve Stress and Foster Resilience. Happy Teachers Make Happy Students“ (liet. „Mokytojų gerovės stiprinimo strategijos: dėmesingumo praktika, streso mažinimas ir atsparumo ugdymas. Laimingi mokytojai – laimingi mokiniai“) pedagogės gilinosi į mokytojų emocinės sveikatos, dėmesingo įsisąmoninimo ir atsparumo stiprinimo temas. Dalyvės mokėsi atpažinti streso požymius, taikyti „STOP“ metodą (sustok – įkvėpk – stebėk – veik apgalvotai), praktikuoti dėmesingumą, savistabą ir emocinę savirūpą.
Dalijimasis patirtimis su kolegėmis iš Islandijos praturtino mokymus naujais požiūriais ir atspindėjo „Erasmus+“ siekį kurti bendradarbiavimu pagrįstą mokymosi kultūrą.
Ypatingą įspūdį paliko „Pomalo“ – dalmatų gyvenimo filosofija, reiškianti „pamažu, be skubos, ramiai, pasimėgaujant akimirka“. Ši idėja tapo simboliu vidinės pusiausvyros ir darbo be įtampos, kurią mokytojos sieks puoselėti savo įstaigoje.
„Pomalo man priminė, kad skubėjimas ne visada reiškia produktyvumą. Kartais lėtesnis tempas duoda daugiau prasmės ir aiškumo,“ – sako Jūratė Buivydienė.
Mobilumo metu įgyta patirtis bus pritaikoma rengiant vidinius mokytojų mokymus apie emocinę savirūpą, streso mažinimą ir dėmesingo įsisąmoninimo praktikas. Šis mobilumas – svarbi „Erasmus+“ akredituoto mobilumo projekto dalis, prisidedanti prie mokytojų gerovės ir švietimo kokybės stiprinimo Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelio-darželyje.
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Šis straipsnis atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.









Komentuoti