„Nuosekliai ruošėmės šiam pokyčiui, nes turime su tiekėjais užtikrinti asortimentą, kuris kompensuotų gyvos žuvies netekimą. Šviežia žuvis yra gana sezoniška kategorija: daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Tačiau ji turi savo pirkėją, kuris atėjęs ieško būtent gyvos žuvies“, – teigia Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.
Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.
Ir toliau savo pirkėjams bus siūlomas platus šviežios atšaldytos žuvies asortimentas. Patys karpiai iš prekybos centrų nedings: pirkėjai galės rasti tiek skrostų, tiek išpjaustytų karpių.
„Asortimente taip pat atsiras daugiau Lietuvoje užaugintų žuvų: šamų, tilapijų, alpinių šalvių, plačiakakčių ir eršketų. Žinoma, ir toliau siūlysime platų importuojamų žuvų asortimentą: lašišų, ledjūrio ir didžiagalvių menkių, doradų, vilkešerių, plekšnių ir kitų žuvų. Formuodami naują žuvies asortimentą, nemažai dėmesio skyrėme ir įvairiems pusgaminiams, skirtiems skubantiems ar norintiems greitai ir lengvai pasigaminti patiekalą”, – sako E. Dapkienė.
2019 m. atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc., palyginti su 2018 m. Daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.
Komentuoti